Obchodní a dodací podmínky, reklamace

Pravidla pro nakupování, dodávky i reklamace v našem obchodě www.fotbalovekarty.cz se řídí Občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb.

Kupní smlouva

Kupní smlouva se uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Následně obdržíte na Vaši e-mailovou adresu zadanou při objednání nebo při registraci potvrzení objednávky. Zboží bude dodáno v nejkratším možném termínu s vyjímkou vyprodání zásob.

Dodání zboží

Objednané zboží ze skladu odesíláme zpravidla následující pracovní den po objednání. Zboží, které není skladem, odešleme po vzájemné dohodě v nejbližším možném termínu. Více viz sekce Doprava.

Převzetí zboží

Kupující je povinen objednané a odeslané zboží řádně od dopravce převzít. Odmítne-li kupující bez vážného důvodu převzetí zboží, je povinen uhradit prodávajícímu vzniklé náklady spojené s vyřízením objednávky, zabalením zboží a jeho přepravou. To nijak meněí právo kupujícího odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu do 14 dní vrátit.

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.

Po odstoupení od smlouvy musí kupující vrátit zakoupené zboží do 14 dní. Naší povinností je pak vrátit peníze do 14 dní, ne však dříve, než kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží odeslal zpět.

Kupující dostane zpět peníze v hodnotě kupní ceny zboží a nákladů na nejlevnější dopravu k němu. Náklady na vrácení zboží (dopravné, poštovné) platí kupující.

Z důvodu povahy našeho zboží lze vrátit zpět pouze zboží v nijak neporušeném originálním obalu, nijak neponičené a nepošpiněné. Je zapotřebí neopominout naše náklady s uvedením zboží do původního stavu, které mohou být požadovány k úhradě. Odečtením těchto nákladů z vracené ceny zboží předejdete, pokud zboží uvedete do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) Cena zboží může být snížena o hodnotu, kterou zboží ztratilo jinak než běžným používáním, například rozbalením balíčků s kartičkami.

Reklamace

Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Ta je zákonem stanovena na 24 měsíců od převzetí zboží.

Kupující je povinen si zásilku zkontrolovat a při jejím viditelném poškození ji nepřebírat. Reklamaci dodaného zboží lze podat e-mailem nebo poštou na naši adresu, při oprávněnosti reklamaci v co nejkratší době (nejdéle do 30 dní) vyřídíme po vzájemné dohodě slevou, výměnou zboží, nebo zrušením kupní smlouvy.

Ostatní

Zboží vystavené v našem e-shopu je určeno pro malobchodní prodeje konečným spotřebitelům.